Változik a Facebook mobilos tartalmának formátuma
Szűk egy hónapon belül, azaz augusztus 19-től módosul a Facebook mobilos hírfolyamban megjelent szövegek mérete, valamint a megjelenítendő képek aránya.
A mobilhirdetés bevételei a reklámbevételek mintegy 93% -át tették ki 2019 első negyedévében. Ez 2018 első negyedévében 91% volt. Ebből látható, hogy a Facebook fő bevétele a mobilos hirdetésekből érkezik.
Az alábbi módosítások a Facebook szerint a felhasználói élményt, valamint a hirdetések hatékonyságát is növelni fogja.
Ez hatással lesz a Facebbok hirdetésekre és az organikus posztokra is.
Két fontos változás érkezik augusztusban
Szövegméret: A mobilos hírfolyamban kevesebb sor kerül megjelenítésre. A jelenlegi 7 sorhoz képest csupán 3 sor fog megjelenni. Ha a felhasználó tovább szeretné olvasni akkor kénytelen lesz kattintani a további tartalom megjelenítéséért. Fényképek és videók mérete: A médiatartalmak képaránya a mostani 2:3 arányhoz képest 4:5 arányra módosul.
Használd ki a Facebook adta lehetőségeket! Kérd ingyenes konzultációnkat és tudd meg, hogyan segíthetünk még több bevételt szerezni!