Nagy márkák koronavírus kompatibilis logói
A szlovén székhelyű kreatív designer, Jure Tovrljan átalakította a nagy cégek logóit, a jelenlegi koronavírus helyzethez igazítva.
A designer a behance.net oldalán tette közzé grafikáit, melyben olyan nagy márkák logóit alakította "koronavírus kompatibilissé", mint például a Mastercard, Nike vagy a Starbucks.
A grafikus a Dribbble oldalán azt írja: "Just an idea of how logos should look like in these difficult times. Hang in there, guys. Stay home.", azaz "Csak egy ötlet, hogyan kellene kinézniük a logóknak ebben a nehéz időszakban. Tartsatok ki. Maradjatok otthon".
- A Mastercard logó körei és az olimpiai gyűrűk biztonságos távolságra vannak egymástól.
- A Nike logója alatt a "Csak csináld" helyett "Csak ne csináld" felirat található.
- A Starbucks logóban található sellő védőmaszkot visel.
- Jerry West az NBA logóban most egy laptop előtt fekszik.
- A LinkedIn most "LockedOut"
- A Corona Extra szimbóluma pedig a következő: "Need new name" azaz "Új névre van szükségünk".
Lássuk a kreatív logókat:
Corona:
Mastercard:
Starbucks:
NBA:
Nike:
Olimpia:
LinkedIn:
Target:
Good Year:
Forrás: Béhance/Jure Tovrljan