Nagy márkák koronavírus kompatibilis logói

A szlovén székhelyű kreatív designer, Jure Tovrljan átalakította a nagy cégek logóit, a jelenlegi koronavírus helyzethez igazítva.

A designer a behance.net oldalán tette közzé grafikáit, melyben olyan nagy márkák logóit alakította "koronavírus kompatibilissé", mint például a Mastercard, Nike vagy a Starbucks.

A grafikus a Dribbble oldalán azt írja: "Just an idea of how logos should look like in these difficult times. Hang in there, guys. Stay home.", azaz "Csak egy ötlet, hogyan kellene kinézniük a logóknak ebben a nehéz időszakban. Tartsatok ki. Maradjatok otthon".

  • A Mastercard logó körei és az olimpiai gyűrűk biztonságos távolságra vannak egymástól.
  • A Nike logója alatt a "Csak csináld" helyett "Csak ne csináld" felirat található.
  • A Starbucks logóban található sellő védőmaszkot visel.
  • Jerry West az NBA logóban most egy laptop előtt fekszik.
  • A LinkedIn most "LockedOut"
  • A Corona Extra szimbóluma pedig a következő: "Need new name" azaz "Új névre van szükségünk".

Lássuk a kreatív logókat:

Corona: Coronavirus Corona logó

Mastercard: Coronavirus Mastercard logó

Starbucks: Coronavirus Starbucks logó

NBA: Coronavirus NBA logó

Nike: Coronavirus Nike logó

Olimpia: Coronavirus olimpia logó

LinkedIn: Coronavirus LinkedIn logó

Target: Coronavirus Target logó

Good Year: Coronavirus Good Year logó

Forrás: Béhance/Jure Tovrljan