Miért van szükséged neked is weboldalra?

A 21. század piaci körülményei mellett, minden cégnek, vállalkozónak napról napra nehezebb lesz helyt állni interneten elérhető portfólió, weboldal nélkül. Manapság szinte már bármit el lehet intézni interneten keresztül, ezt megszoktuk, és szeretjük is, azonban nekünk is ugyanúgy online elérhetőséget kell biztosítanunk ügyfeleinknek, hogy lépést tudjunk tartani a konkurenciával, és a fejlődő technológiával.

Ne felejtsük el azt sem, hogy a weboldal nélküli cégek, kevésbé tűnhetnek megbízhatónak, hitelesnek, vagy színvonalasnak az internetfelhasználók szemében. Vásárlás előtt a felhasználók mintegy 60%-a keres az interneten információt, mielőtt felhívná az adott céget.

A weboldal azon túl, hogy marketing szempontból egy kiváló eszköz, pontos képet ad ügyfeleidnek cégedről, és szolgáltatásaidról. Lássuk milyen egyéb előnyei vannak, ha (modern, mobil optimalizált) weboldallal rendelkezik a vállalkozásod.

Könnyebben megtalálnak a potenciális ügyfelek

Te hogyan szoktál éttermet, autómentőt, vízvezetékszerelőt, vagy úgy általában bármit keresni az interneten? Beírod a keresőbe, és az első pár találat közül kiválasztod a számodra legmegfelelőbbet. 1.68 milliárd ember használja az internetet minden nap világszerte, így tulajdonképpen a legnépszerűbb kommunikációs csatorna jelenleg. Komoly üzleti hátrányt jelent nem megjelenni egy olyan felületen, ami garantáltan a legtöbb potenciális vevőt hozhatja.

A prérifarkas keresi a gyalogkakukkot

Fontos, hogy minden szükséges információ, például az elérhetőség, pontos cím, árlista egy helyen megtalálható legyen, ne kelljen több különböző platformról (Google Cégem, Facebook aloldalak, LinkedIn stb.) kutatnod, hogy megtaláljad a választ a kérdéseidre.

Sokkal professzionálisabb benyomást kelt, mint egy Facebook oldal

Természetesen felmerülhet a kérdés, hogy miért nem elég egy szimpla Facebook oldal/csoport? Néhány esetben kielégítheti az igényeket egy Facebook oldal is akár, azonban ha a következő pontok valamelyike igaz a vállalkozásodra, akkor érdemes elgondolkozni egy saját weboldalon.

Egyedi megoldásokra van szükséged. Egy honlapon szinte bármit meg lehet valósítani, pontosan olyan formában ahogyan azt elképzeled. A Facebook-on vannak bizonyos strukturális és egyéb korlátok, nem beszélve a design-ról ami minden Facebook oldal esetében teljesen ugyanolyan. Egy építőipari cégnél például, saját weboldalon, egy részletes árajánlatkérő űrlap segítségével pontosan fel lehet mérni az érdeklődők igényeit, leegyszerűsítve ezzel a kapcsolatfelvételt, és elősegítve a gördülékeny kommunikációt.

Szeretnéd, hogy a legfontosabb információkat könnyen megtalálják a látogatók. A temérdek poszt és fénykép között sajnos, éppen a vállalkozásod szempontjából legfontosabb információk, tudnivalók veszhetnek el. Sok étteremnél például, az étlapot hosszú percekig kell keresni az idővonalon. Az ilyen hibákat könnyen lehet javítani, egy saját weboldal kezdőlapjáról egyszerűen elérhető tartalommal.

Egyre kevésbé éred el a potenciális partnereket, követőket hirdetés nélkül. A Facebook évről-évre egyre jobban próbálja rászokatatni az embereket, hogy fizessenek azért, ha el szeretnék érni a célcsoportjukat. Ezen célból mára jelentősen megcsappant a Facebook oldalak organikus elérése, még a követőinket is szinte alig érhetjük el, hacsak nem vagyunk hajlandóak hirdetni. Egy, a keresőoptimalizálási szabályok, trendek alapján készített és naprakészen tartott weboldal segítségével, újra az egekbe szökhet organikus eléréseid száma!

facebook

Szeretnéd, hogy ne csak az oldalad, hanem az egyes tartalmaid megtalálhatóak legyenek a keresőoldalakon. A Facebook posztok vagy egyáltalán nem látszanak, vagy nagyon hátrasorolódnak a keresőoldalak találatai között. Ha szeretnél minél több ügyfelet szerezni organikusan, érdemes elgondolkoznod egy saját honlapon, esetleg blogon, ahol elképzeléseid szerint struktúrálhatod bejegyzéseidet, melyek aztán megtalálálhatóak lesznek a releváns keresések találatai között.

Drasztikusan növelheti az eladások számát

Az online vásárlás korát éljük. Sokkal kényelmesebb otthonról a kanpéban ülve elvégezni például a karácsonyi ajándékvásárlást, mint átküzdeni magunkat a tömött sorokon a szupermarketben. Nem számít hogy szakad az eső, vagy éppen nincsen akadálymentesítve a pláza, hiszen legyen szó a szokásos heti élelmiszer vásárlásról, vagy a teljes ruhatárunk lecseréléséről, mindent otthonunkba tudunk rendelni könnyedén. Nem is meglepő, hogy elképesztően sok, mintegy 38 millió megrendelést kaptak 2018-ban a magyar webáruházak.

Egy webshop képes megsokszorozni az eladásaidat, hiszen a hét minden napján, 24 órában fogadni tudja vásárlóid megrendeléseit. Mindemellett a fenntartási költségei is sokkal kedvezőbbek hosszútávon, sokkal kevesebb alkalmazottal lehet üzemeltetni, és szinte nulla erőfeszítéssel termeli neked a pénzt.

Eladók örülnek a sok eladásnak

A webshopok talán legnagyobb előnyének számít, hogy általuk nem csupán a teljes hazai piacon, hanem külföldről is könnyen elérhetővé válnak termékeink. Az internet segítségével új vásárlókat szerezhetünk távolságtól, és időzónától függetlenül.

Mindemellett tisztább képet kaphatsz a vásárlási folyamat egyes szakaszairól, pontosabban megismerheted vásárlóid szokásait, viselkedését. Mérhető lesz pédául, hogy hányszor látogatja meg webáruházadat, vagy az adott terméket egy vásárló, mielőtt úgy dönt, hogy megvásárolja azt. Akár minden egyes kattintást nyomon tudsz követni, és ezáltal még gördülékenyebbé tenni weboldaladon a vásárlási folyamatot.

Segít felzárkózni a piac modern elvárásaihoz

Manapság a legtöbb embernek egész nap, maximum egy karnyújtásnyi távolságra van a mobiltelefonja, különben úgy érzi, hogy valamiről lemarad. Ezt figyelembe véve, napjaink fogyasztóját legkönnyeben a mobiltelefonján kersztül érheted el. 2018 összes webhelylátogatásának 58%-a mobiltelefonról történt. Amennyiben fel szeretnéd venni a versenyt a jelenlegi online piacon, mindenképpen egy gyors, mobiloptimalizált, reszponzív weboldalra lesz szükséged.

Mobiltelefon

Napról napra egyre nagyobb teret nyer magának az online megjelenés és az online értékesítés. Sorra nyitnak olyan webáruházak amik eddig csak offline voltak elérhetőek. Egyre többen keresnek ügyfeleket, vásárolnak, vagy foglalnak szállást interneten keresztül. Az online trendek gyorsan változnak és egyre nagyobb szerepet kapnak az üzletben. Fontos, hogy lépést tarts ezekkel, hiszen minél később lépsz az online világ felé, annál később tapasztalod meg előnyeit és lemaradhatsz a versenytársaiddal szemben.

Teljes mértékben irányíthatod a cégedről kialakított képet

Nagyszerű referencia tud lenni a rengeteg pozitív hozzászólás, ajánlás, értékelés, melyeket a különböző közösségi platformokon kaphatsz, azonban kell, hogy a leendő ügyfelek, látogatók ne csak másoktól értesüljenek róla, hanem első kézből tudják meg, hogy ki vagy, mit csinálsz, és miben vagy más, mint a versenytársaid. Mindemellett sajnos, nehéz kezelni a negatív, néha igazságtalan hozzászólásokat, 1-es értékeléseket, amely legtöbbször csak felesleges stresszhez, és állandó megfelelési kényszerhez vezethetnek.

Egy saját honlapon azonban teljes mértékben te tudod alakítani a vállalkozásod, márkád imázsát. Weboldalad színvilága és hangulata teljes mértékben a brand-edhez igazítható, így ügyfeleid könnyen azonosulni tudnak cégeddel, akár személyesen, akár online keresnek fel.

A legjobb marketing csatorna

Egy megnyerő weboldal, amely a céged, üzleted mintájára készült, minden marketing tevékenységed tökéletes kiindulópontja lehet. Legyen szó a látogatók, kosárt elhagyó vásárlók eléréséről remarketing eszközökkel, vagy akár levelezőlista építésről, egy honlap kulcsszerepet tölt be a vállalkozásod marketingjében.

Marketing statisztika

Pontos statisztikákra, vagy komplex konverziókövetési stratégiákra van szükséged a kampányaid alakulásának nyomonkövetéséhez? Mi más lehetne tökéletesebb táptalaja egy cég marketing tevékenységének, mint egy dekoratív, felhasználóbarát weboldal, vagy webshop?

Rengeteg időt és pénzt takaríthatsz meg vele

Egy részletes bemutatkozással, illetve egy Gyakran Ismételt Kérdések oldallal már azelőtt meg tudod válaszolni vevőid legáltalánosabb kérdéseit, mielőtt feltennék őket. Egy weboldal, vagy applikáció nem csupán a vevőkkel való kommunikációt, hanem céged belső kommunikációját is jócskán megkönnyítheti, felgyorsíthatja.

Amennyiben termékeket szeretnél értékesíteni, teljes mértékben automatizálhatod az eladási folyamataidat. Nem muszáj minden nap ugyanazokat az információkat elmondanod minden egyes vevőnek, elég egyszer egy részletes tájékoztatót feltöltened az adott termékről.

Nem kell foglalkoznod levelezőlista építéssel, vagy éppen célcsoport meghatározással, hiszen könnyen állíthatsz össze célcsoportot a korábbi vásárlóidhoz, látogatóidhoz hasonló felhasználókból, bármelyik hirdetési felületen. Mindemellett, kevesebbet kell hirdetésekre, marketingre költened, hiszen új weboldalad rengeteg új ügyfelet fog hozni organikusan.


Amennyiben sikerült meggyőznünk, és úgy gondolod, hogy szüksége van vállalkozásodnak egy professzionális, modern weboldalra, szívesen állunk rendelkezésedre!

AJÁNLATKÉRÉS